Wednesday, May 11, 2016

Pra-u Junior

So, today is the 3rd day of orientation di pusat tingkatan 6, SMK Bandaraya II. Yup, stpm. Ceramah2 hari ni fokus kepada subjek2 yang ada, for both jurusan sains and kemanusiaan. Ada berpecah sekejap laa xD

Fyi, I got jurusan sains punya. Antara my girl friends, aku sorang2 ambil pakej 14 (math T, Bio, Chm). Kira berani mati gitu la hahaha But aku memang minat la dengan subjek sains and maths. except phy xD Other than that, aku minat account actlly, tapi dalam pakejnya ada eko and p.perniagaan. subjek2 macam ni la ak tak minat. Baca ja banyak.

So far aku kenal tiga orang je students yang ambil pakej sama dengan aku. Classmate dulu, ex-schoolmate kat smesh dulu and sorang ex bandaraya ni. Aku kan alone, member lain ambil jurusan kemanusiaan. Takpe, tabahkan hati hahaa

Me and some of my friends confirm stay form6, not going to ipt. Semua ada sebab2 yang berlainan hahaha. Result upu keluar next monday, confirm laa ramai yang pindah. Senior pra-u for sc class pun tinggal 7 orang ja. For batch kami, tak tau laa camna.

Harap2 ja I can do well here and in the sc class. Chayok chayok !!

*oh and... ramai semboi2 hahhaha

No comments:

Post a Comment